Til toppen

Utholdenhetstrening

Elitetrenere og -utøvere formidler sin kunnskap innenfor utholdenhetstrening

Produktnummer: 9788202419257
Lagerbeholdning:
Egenskaper

Av Espen Tønnessen (Fagsjef for trening i Olympiatoppen), Eystein Enoksen og Leif Inge Tjelta

Boken tar for seg flere ulike temaer innenfor utholdenhetstrening og formidler kunnskapen til elitetrenere og eliteutøvere i norsk toppidrett. Den inneholder 15 fagartikler skrevet av noen av Norges fremste idrettsforskere.

Les for eksempel om hvordan verdensenere har dosert og periodisert treningen i deres mest suksessrike år som toppidrettsutøvere. Boken er god pensumlitteratur på universitet, høgskoler og trenerkurs i norsk idrett. Den egner seg for deg som ønsker økt kunnskap om trening, og er spesielt beregnet for utøvere, trenere og ledere i norsk toppidrett.

Vi oppgir, med noen unntak, skostørrelsene våre i US-størrelser. Her finner du det du trenger av tabeller for å kunne oversette mellom US og andre størrelsessystemer.

Skostørrelser oppgis i US, bortsett fra Adidas, Inov-8 og VJ som oppgis i UK. Noen få modeller oppgis også i EUR.


Når du skal handle på våre nettsider må du derfor vite hvilken størrelse du bruker i US eller UK. (Noen svært få sko oppgis også i EUR).  Denne tabellen hjelper deg.

OBS: Merk at selv innenfor samme skomerke kan størrelser variere noe fra modell til modell og også fra versjon til versjon. Prøv derfor alltid skoene innendørs først, så du er sikker på at du har riktig størrelse før du begynner å bruke dem ute. 


Hvordan bruke tabellen?

Finn en produsent du har handlet sko fra tidligere og størrelsen du har vært fornøyd med hos produsenten (US, UK, EUR eller CM). Les av hvilken US eller UK størrelse dette tilsvarer. Ved hvert skomerke er størrelsesenheten skoen oppgis i merket med rødt.

Se størrelsestabellen for DAME her.

Se størrelsestabellen for HERRE her.

Se størrelsestabellen for UNISEX her.

Løp av Øystein Lie

Annerledes og morsom roman om hvordan joggebølgen tok en mann
9788293336044
Tilbud

Maraton

Bli en bedre løper til hel- eller halvmaraton
9788202421991