Til toppen

 

 

 


Ofte stilte spørsmål


Ofte stilte spørsmål
  1. Spørsmål: Kan jeg kjøpe gavekort i nettbutikken? 
    Vårt svar: Man kan per i dag dessverre ikke kjøpe gavekort i nettbutikken.

  2. Spørsmål: Kan jeg bruke gavekort eller tilgodelapp som betalingsmetode i nettbutikken?
    Vårt svar: Vi har dessverre ikke noen funksjon som gjør det mulig å benytte seg av gavekort eller tilgodelapp som betalingsmetode i nettbutikken per i dag.

  3. Spørsmål: Kan jeg bruke rabatter fra aktuelle medlemskap i nettbutikken?
    Vårt svar:  Enkelte organisasjoner/bedrifter har rabattavtaler hos Löplabbet. Ikke alle disse gjelder i nettbutikken. Informasjon om slike rabatter og hvordan legger det til når man handler i nettbutikken skal være tilgjengelig hos den aktuelle organisasjonen/bedriften. Det er kundens ansvar å sørge for at eventuelle rabattkoder er lagt inn reiktig før man gjennomfører en ordre. Dersom man av ulike grunner ikke får lagt inn en rabattkode før man legger inn en ordre, kan man kontakte oss for å få hjelp til å legge inn riktig kode. Dersom man alt har gjennomført bestillingen er det dessverre for sent å benytte seg av denne rabatten for det aktuelle kjøpet.

  4. Spørsmål: Hvordan sendes varene fra dere?
    Vårt svar: Varene fra oss sendes som regel som servicepakke med sporing via Bring. Enkelte varer av mindre størrelse/verdi sendes som brevpost uten sporing. Dersom varen sendes med sporing vil man motta melding fra Bring når ordren er på vei, mens om varen sendes som brevpost vil beskjeden fra Klarna fungere som sendingsbekreftelse.

  5. Spørsmål: Kan jeg få anbefalt løpesko via nettbutikken?
    Vårt svar: Vi anbefaler alltid å ta turen innom en av våre butikker for å få best mulig hjelp til riktig valg av løpesko. Vi har imidlertid stor forståelse for at ikke alle har denne muligheten, og vil gjøre vårt aller beste for å hjelpe deg med å velge riktig sko via vår epost (nettbutikk@loplabbet.no). Oppgi noen opplysninger om deg selv og til hvilket bruk du ønsker anbefalinger, som for eksempel:
    - har du brede eller smale føtter?
    - har du behov for ekstra støtte i skoene? (dersom du overpronerer/faller inn i anklene når du lander, og opplever smerter/skader pga dette)
    - hvilket underlag skal du løpe på med disse skoene? (asfalt, mølle, terreng etc.)
    - skal skoene brukes til konkurranse, intervaller eller mengdetrening?
    - er det andre ting du ønsker å legge vekt på?

  6. Spørsmål: Kan jeg sette meg på venteliste for, eller reservere en vare i nettbutikken?
    Vårt svar: Det er dessverre ikke mulig å holde av/reservere varer i nettbutikken, og det er heller ikke mulig å sette seg på venteliste for kommende varer i nettbutikken. For slike henvendelser, kontakt våre fysiske butikker.

  7. Spørsmål: Hvordan går jeg frem for å bytte eller returnere en vare jeg har kjøpt i nettbutikken?
    Vårt svar: Se kjøpsvilkår under "Bytte og angre på kjøp"

  8. Spørsmål: Kan jeg bestille varer fra nettbutikken via e-post eller telefon?
    Vårt svar: Nei. Varer må bestilles via nettbutikken, og vi kan ikke legge inn en bestilling for deg.

  9. Lurer du på noe annet? Send oss en e-post til nettbutikk@loplabbet.no.